Wednesday, February 4, 2009

BONSAI

Kesinai

myself 'buat sendiri la..' Nak tengok bonsai aku...tak berapa cantik sangat...bukan untuk I like bonsai and I've my own bonsai collections at home. Some I bought it and some I do it pertandingan. Cuma syok-syok jer...
Hokien Tea
Kesinai China


Jawi


Bunga Kertas "Sirih Junjung"
Aku belajar jugak pasal nak jaga bonsai nie.. Tapi sikit jer yang aku tau.... Nanti aku cuba kongsi tentang bonsai dengan sapa2 yang berminat...Aku pun tengah belajar lagi pasal bonsai nie.....


Belimbing Cina
Sedap Malam


Kesinai
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment